بهترین بازی‌های بیلیارد اندروید

بهترین بازی‌های بیلیارد اندروید

بهترین بازی‌های بیلیارد اندروید

این‌بار در سری مقالات بهترین بازی‌های اندروید، قرار است تا به معرفی بازی‌هایی با محوریت مسابقات بیلیارد، یکی از پرطرفدار‌ترین رویداد‌های دنیای ورزش بپردازیم.

جهان بازی‌های ویدیویی، هیمشه پر از تجربه‌هایی است که شاید در دنیای واقعی فرصت یا شرایط دستیابی به آن‌ها وجود نداشته باشد. از پرواز و هدایت یک هواپیما در فراز آسمان‌ها گرفته تا ایفای نقش به‌عنوان بازیکنی در یکی از تیم‌های مطرح ورزشی؛ همگی می‌توانند بخشی از رویا‌هایی باشند که تنها در جهان ویدیو گیم ممکن می‌شوند. با اینکه کاملا مشخص است که هیچ‌کدام نمی‌توانند جای تجربه‌ی واقعی و رسیدن به آن دست‌آورد‌های ارزشمند را پر کنند، اما تجربه‌‌ای هرچند محدود از شرایطی که شاید در دنیای واقعی دست نیافتنی باشد، می‌تواند حسابی سرگرم کننده و لذت بخش واقع شود.

حال در این مقاله قرار است تا به معرفی بهترین بازی‌های ورزشی در رشته‌ی بیلیارد بپردازیم؛ ورزشی که به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین مسابقات و رویداد‌های رقابتی جهان شناخته می‌شود و تورنومنت‌هایی با جوایز بسیار با ارزشی را در کشور‌های مختلف برگزار می‌کند. درواقع همین میزان بالای محبوبیت باعث شده است تا استودیو‌های مختلفی سعی کنند تا بخشی از ابعاد جذاب و هیجان‌انگیز آن را در ویدیو گیم هم به تصویر بکشند. از همین‌رو اگر پیش از این به‌دنبال چنین آثاری با محوریت مسابقات بیلیارد در بازی‌های موبایل بودید، احتمالا تجربه‌ی بازی‌های شناخته شده‌ای مانند Eight Ball Pool و Pooking – Billiards City را نیز داشته یا حداقل نام‌ها آن‌ها را شنیده‌اید. علاوه‌بر بازی‌های نام برده شده، در ادامه قرار است تا به معرفی تعداد بیشتری از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز از مسابقات بیلیارد بپردازیم و اشاره‌ای نیز به ویژگی‌های هرکدام داشته باشیم. بنابراین اگر به این ورزش پر طرفدار و جذاب علاقه دارید، حتما در ادامه‌ی این مقاله با بهترین بازی‌های بیلیارد اندروید همراه زومجی باشید.

 

بهترین بازی‌های بیلیارد اندروید

  • Pooking – Billiards City
  • Real Pool 3D
  • Pool Stars – 3D Online Multipl
  • Pool Tour – Pocket Billiards
  • Pool Billiards Pro
  • Snooker Stars – 3D Online Spor
  • Kings of Pool – Online 8 Ball
  • Breakshot Pool
  • Billiards Nation
  • Eight Ball Pool

 

بازی اندروید Pooking - Billiards City

۱۰- بازی Pooking – Billiards City

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: MOUNTAIN GAME
  • قیمت: رایگان

استودیو MOUNTAIN GAME سعی کرده است تا با تمرکز روی حالت تک نفره و کار روی مکانیزم‌های گیم‌پلی، بازی Pooking – Billiards City را به یک اثر سرگرم کننده‌ی جذاب از ورزش بیلیارد تبدیل کند. بازی اندروید Pooking – Billiards City به‌عنوان یک اثر منتشر شده برای موبایل، گرافیک قابل قبولی دارد و می‌تواند مخاطب را در این زمینه راضی نگه‌دارد. همچنین فیزیک توپ‌ها و به‌خصوص برخورد آن‌ها با یکدیگر، به خوبی کار شده‌اند و حس واقع‌گرایانه‌ای را القا می‌کنند.

بازی Pooking – Billiards City در زمینه‌هایی مانند صداگذاری نیز تجربه‌ی خوبی را به گیمر منتقل می‌کند و افکت‌های صوتی پر جزئیاتی را شامل می‌شود. به‌طور کلی با یک اثر ساده و بدون پیچیدگی خاص از مسابقات بیلیارد طرف هستیم که به خوبی می‌تواند شما را برای مدت‌ها درگیر رویداد‌های مختلف و سرگرم کننده‌ای از این ورزش هیجان‌انگیز کند. در ادامه بازی Pooking – Billiards City را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

 

دانلود بازی Pooking – Billiards City برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Real Pool 3D

۹- بازی Real Pool 3D

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: EivaaGames
  • قیمت: رایگان

بازی Real Pool 3D از جمله آثار محبوب و پر طرفدار در موبایل محسوب می‌شود که سعی می‌کند تا به شکل حرفه‌ای ورزش بیلیارد را شبیه‌سازی کند. بازی اندروید Real Pool 3D رویداد‌های متنوعی از جمله حالت‌های Eight Ball, Nine Ball, Uk 8 Ball و Snooker را در خود جای داده است. همچنین علاوه‌بر اجرای آفلاین و تک نفره‌ی بازی، تمام حالت‌ها به‌صورت دو نفره نیز قابل انجام است.

بازی Real Pool 3D در زمینه‌ی شخصی‌سازی نیز انتخاب‌های گوناگونی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. از تغییر رنگ میز گرفته تا حالت دوربین و دیگر موارد مربوط‌به گیم‌پلی، همگی مطابق با گزینه‌هایی که وجود دارند قابل تغییر هستند. بازی اندروید Real Pool 3D از نمونه آثار خوش ساخت و با کیفیتی است که می‌تواند تجربه‌ی جذاب و با کیفیتی را از حالت‌های مختلف ورزش بیلیارد در اختیارتان قرار دهد. بازی Real Pool 3D به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

 

دانلود بازی Real Pool 3D برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Pool Stars - 3D Online Multipl

۸- بازی Pool Stars – 3D Online Multipl

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: Giraffe Games Limited
  • قیمت: رایگان

بازی Pool Stars – 3D Online Multipl یک اثر چند نفره رقابت محور است که به خوبی می‌تواند تجربه‌ی دقیقی از مسابقات بیلیارد را در حالت‌های مختلف به گیمر منتقل کند. استودیو Giraffe Games Limited برای ایجاد تنوع و تجربه‌ی عمیق‌تر در زمینه‌ی گیم‌پلی، سعی کرده است تا هر دو حالت دو بعدی و سه‌بعدی را در اختیار گیمر قرار دهد؛ به این منظور که اگر به‌دنبال پیاده‌سازی استراژی‌های مختلف و تجربه‌ی متفاوتی از حالت‌های اسنوکر، Eight Ball و Nine Ball هستید، این حق انتخاب در نوع دوربین به خوبی می‌تواند دست شما را در اجرای بهتر این استراتژی‌ها باز بگذارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های Pool Stars – 3D Online Multipl وجود رویداد‌های هفتگی آنلاین است که باعث شکل‌گیری رقابت‌های جذابی میان بازیکنان شده است. البته باید اشاره کرد که بازی حالت‌های تک نفره‌ی سرگرم کننده‌ای را هم شامل می‌شود و می‌تواند اوقات فراغت خوبی را به‌عنوان یک بازی شبیه‌ساز بلیارد برایتان رقم بزند‌. Pool Stars – 3D Online Multipl یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بیلیارد اندروید شمرده می‌شود که می‌توانید به‌صورت رایگان در موبایل تجربه کنید.

 

دانلود بازی Pool Stars – 3D Online Multipl برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Pool Tour - Pocket Billiards

۷- بازی Pool Tour – Pocket Billiards

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: Candy Mobile
  • قیمت: رایگان

چینش توپ‌ها در شرایط سخت و گذر از آن‌ها، از جمله پازل‌های چالش برانگیز و تمرین‌های کاربردی برای بهبود عملکرد در ورزش بیلیارد شمرده می‌شوند. بازی اندروید Pool Tour – Pocket Billiards نیز سعی می‌کند تا با استفاده از همین روش، مهارت‌های شما را مورد آزمایش قرار دهد و پس از هربار پیروزی در مراحل بازی، شرایط پیچیده‌تری را با چینش‌های متنوع‌تر به وجود آورد.

بازی Pool Tour – Pocket Billiards ده‌ها مرحله‌ی مختلف را شامل می‌شود که در هر کدام، گیمر باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا راهی برای کسب امتیاز پیدا کند. همچنین گرافیک بازی هم در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند مخاطب را از خود راضی نگه‌دارد. در پایان، اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی با کیفیت و چالش برانگیز از ورزش بیلیارد می‌گردید، بازی Pool Tour – Pocket Billiards می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب شود.

 

دانلود بازی Pool Tour – Pocket Billiards برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Pool Billiards Pro

۶- بازی Pool Billiards Pro

  • سبک: ورزشی، شبیه‌سازی
  • استودیو: TerranDroid
  • قیمت: رایگان

بازی Pool Billiards Pro با وجود حجم کمی که در مقایسه با سایر آثار مشابه دارد، جزو بهترین و سرگرم کننده‌ترین عناوین ورزشی با محوریت بیلیارد در اندروید شمرده می‌شود. بازی اندروید Pool Billiards Pro ساخته‌ی استودیو TerranDroid در هر دو حالت تک نفره و چند نفره، رویداد‌های متنوع و جذابی را در خود جای داده است و به همین واسطه، می‌تواند تجربه‌ی مفرحی را نیز برای بازیکنان رقم بزند.

بازی Pool Billiards Pro درکنار مسابقاتی مانند Eight Ball و Nine Ball رویداد‌های دیگری را هم با قوانین متفاوت ارائه می‌کند. به‌عنوان مثال، در حالت زمانی باید سعی کرد تا به واسطه‌ی کسب امتیاز، مدت زمان باقی مانده را افزایش داد تا درنهایت رکورد بیشتری را به ثبت رساند. همچنین گیم‌پلی هم طراحی ساده و لذت بخشی دارد و به خوبی می‌تواند گیمر را سرگرم نگه‌دارد. بازی Pool Billiards Pro جزو عناوین محبوب در سبک ورزشی محسوب می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر خود کند.

 

دانلود بازی Pool Billiards Pro برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

دانلود بازی

۵- بازی Snooker Stars – 3D Online Spor

  • سبک: ورزشی، شبیه‌سازی
  • استودیو: Giraffe Games Limited
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Snooker Stars – 3D Online Spor ساخته‌ی استودیو Giraffe Games Limited را به جرات می‌توان یکی از بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های اندروید با محوریت بیلیارد و به‌خصوص اسنوکر دانست. بازی Snooker Stars – 3D Online Spor همان‌طور که از نامش نیز می‌توان حدس زد، به‌طور ویژه روی حالت اسنوکر تمرکز دارد؛ بازی به‌صورت آنلاین و آفلاین، سعی می‌کند تا رقابت‌های چالش برانگیز و سرگرم کننده‌ای را براساس ورزش بیلیارد به وجود آورد.

گرافیک بالا، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی Snooker Stars – 3D Online Spor شمرده می‌شود که در مقایسه با بسیاری از آثار هم رده‌ی خود، عملکرد بهتری در این زمینه به نمایش می‌گذارد. از نوع حرکت انیمیشن‌ها گرفته تا جلوه‌های بصری پر جزئیات، همگی از نمونه قابلیت‌های این اثر محبوب شمرده می‌شوند. در آخر باید اشاره کرد که بازی Snooker Stars – 3D Online Spor به واسطه‌ی گرافیک خوب و گیم‌پلی سرگرم کننده، جزو بهترین بازی‌های بیلیارد در پلتفرم اندروید است که می‌توانید به‌صورت رایگان تجربه کنید.

 

دانلود بازی Snooker Stars – 3D Online Spor برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Kings of Pool - Online 8 Ball

۴- بازی Kings of Pool – Online 8 Ball

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: Uken Games
  • قیمت: رایگان

استودیو Uken Games با ساخت بازی Kings of Pool – Online 8 Ball سعی کرده است تا رقابت‌هایی نفس گیری را از مسابقات Eight Ball ارائه کند. بازی Kings of Pool – Online 8 Ball را تا حد زیادی می‌توان شبیه به بازی محبوب Eight Ball Pool دانست. درواقع تمرکز اصلی این بازی روی حالت چند نفره است و تنها به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

بازی اندروید Kings of Pool – Online 8 Ball دو بازیکن را در مسابقات مختلفی از حالت Eight Ball روبه‌روی یک‌دیگر قرار می‌دهد تا به رقابت بپردازند. علاوه‌بر تفاوت ظاهری رویداد‌های مختلف، میزان جوایز نیز دارای تفاوت زیادی با یک‌دیگر هستند و پیروزی یا شکست در هر کدام، مقدار مشخصی را به دارایی شما افزوده یا از آن کسر می‌کند. به‌طور کلی اگر به‌دنبال اثری مشابه با بازی محبوب Eight Ball Pool می‌گردید، بازی اندروید Kings of Pool – Online 8 Ball یکی از بهترین گزینه‌های شما در این زمینه محسوب می‌شود.

 

دانلود بازی Kings of Pool – Online 8 Ball برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Breakshot Pool

۳- بازی Breakshot Pool

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: Breakshot Games Limited
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Breakshot Pool توسط استودیو Breakshot Games Limited ساخته شده است و رقابت‌هایی با محوریت Eight Ball را از ورزش بیلیارد به تصویر می‌کشد. بازی اندروید Breakshot Pool این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا علاوه‌بر حالت تک نفره، به‌صورت چند نفره هم به انجام مسابقات بیلیارد مشغول شوید. علاوه‌بر این، حتی می‌توان به‌صورت آفلاین نیز با دوستان خود به رقابت بپردازید و حالت‌های مختلفی از آن را تجربه کنید.

بازی Breakshot Pool از لحاظ گرافیکی هم درکنار عناوین خوش ساخت موبایل قرار می‌گیرد و می‌تواند در این زمینه هم راضی کننده واقع شود. در هر حال اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی سرگرم کننده از ورزش بیلیارد هستید، بازی Breakshot Pool می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما شمرده شود. بازی اندروید Breakshot Pool به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

 

دانلود بازی Breakshot Pool برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Billiards Nation

۲- بازی Billiards Nation

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: MOUNTAIN GAME
  • قیمت: رایگان

یکی از جنبه‌های مهم در بازی‌های شبیه‌ساز، دقت در به تصویر کشیدن جنبه‌های واقع‌گرایانه است؛ کاری که استودیو MOUNTAIN GAME در ساخت بازی Billiards Nation حسابی به آن پرداخته است تا درنهایت اثر با کیفیتی را از ورزش بیلیارد خلق کند. به‌خصوص در زمینه‌ی گرافیک که به واسطه‌ی نورپردازی خوب و جزئیات محیطی زیبا، به‌راحتی درکنار آثار با کیفیت ورزشی در پلتفرم موبایل قرار می‌گیرد.

به‌طور کلی، بازی Billiards Nation به‌صورت 3D دنبال می‌شود و از همین‌رو زاویه‌ی دوربین نیز دید واقع‌گرایانه‌ای به بازیکن می‌دهد. علاوه‌بر این، گیم‌پلی بازی هم طراحی روان و جذابی دارد و درنهایت به خوبی حس و حال تجربه‌ی یک مسابقه‌ی بیلیارد را به گیمر القا می‌کند. همچنین باید گفت که Billiards Nation یکی از بهترین بازی‌های بیلیارد اندروید محسوب می‌شود که می‌توانید در موبایل به‌صورت رایگان تجربه کنید.

 

دانلود بازی Billiards Nation برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید 8Ball Pool

۱- بازی Eight Ball Pool

  • سبک: ورزشی، تفننی، شبیه‌سازی
  • استودیو: Miniclip.com
  • قیمت: رایگان

حال رسیدیم به Eight Ball Pool یکی از محبوب‌ترین بازی این فهرست که توسط استودیو شناخته شده و با سابقه‌ی Miniclip منتشر شده است. استودیو Miniclip علاوه‌بر Eight Ball Pool آثار با کیفیت دیگری مانند Soccer Stars را نیز در کارنامه‌ی خود دارد که هر دو همچنان پس از سال‌ها جزو عناوین با کیفیت و پر طرفدار در پلتفرم موبایل شمرده می‌شوند. درواقع بازی Eight Ball Pool یک تجربه‌ی رقابت محور و هیجان‌انگیز از مسابقات Eight Ball را ارائه می‌کند و در هر مسابقه، دو بازیکن را مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد.

بازی اندروید Eight Ball Pool علاوه‌بر رویداد‌هایی با قوانین استاندارد از ورزش بیلیارد، مسابقات به‌خصوص و‌ ویژه‌ای با قوانین متفاوت را هم شامل می‌شود. همچنین سیستم پادش دهی Eight Ball Pool از مهم‌ترین دلایل اعتیادآور بودن این بازی است که انگیزه زیادی برای ادامه‌ی مسابقات به گیمر می‌دهد. درواقع میزان هزینه‌ی ورود و جایزه‌ی هر مسابقه، نقش قابل توجهی در پیشرفت شما دارد و سرعت بالایی به صعود یا سقوط مالی شما می‌بخشد؛ از همین‌رو می‌توانید تنها با چند پیروزی یا شکست در مسابقات بزرگ، به اسطلاح یک راه صد ساله را یک شبه طی کنید یا دوباره به نقطه‌ی صفر بازگردید. همین موضوع باعث شده است تا گیمر پس از هر شکست یا پیروزی، شانس خود برای چند برابر کردن سکه‌ها در مسابقاتی با سطوح بالاتر امتحان کند. بازی Eight Ball Pool از لحاظ گیم‌پلی هم تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه می‌کند و می‌تواند تا مدت‌ها طرفداران ورزش بیلیارد را سرگرم نگه‌دارد. اگر به‌دنبال یک اثر آنلاین با کیفیت از مسابقات بیلیارد می‌گردید، به هیچ‌وجه در انتخاب بازی Eight Ball Pool تردید نکنید.

 

دانلود بازی Eight Ball Pool برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

 


برچسب نوشته ها